Често задавани въпроси (FAQ)

?
КОЛКО  ВРЕМЕ  ОТНЕМА  ДОСТАВКАТА?

 

Продуктите, които са в наличност се доставят в рамките на 3 работни дни от момента на подаване на поръчката.

Когато един продукт има статут В НАЛИЧНОСТ, това означва, че той не е наличен в магазина, но може да бъде доставен в рамките на 2-3 дни.

Когато един продукт има статут С ПОРЪЧКА, означва, че продуктът не е наличен в България, но може да бъде доставен в рамките на 14-20 дни.

?
КОЛКО СТРУВА ДОСТАВКАТА?

Доставката се поема изцяло от нас и е напълно БЕЗПЛАТНА за клиента. Клиентът заплаща единствено цената на избрания от артикул.

?
КАК СТАВА ПЛАЩАНЕТО?

Вариантите за плащане в natureus.bg са три:

  • С наложен платеж (плащане при доствка) - плащате дължимата сума на куриера след като получите поръчания от Вас артикул;
  • По банков път - превеждате дължимата сума по фирмената сметка на natureus.bg]
  • Плащане с кредитна или дебитна карта - посредством 3D Secure виртуален ПОС терминал на УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, който гарантира напълно сигурността на разплащането. Можете да заплатите вашите продукти с кредитни карти VISA и MASTERCARD, международни дебитни карти VISA Electron, VPAY, национални дебитни карти MAESTRO с логото на БОРИКА. При този избор, Вашето плащане се обработва в реално време, няма забавяне на поръчката и плащанията са без допълнителни такси! 
?
МОГА  ЛИ  ДА ОТВОРЯ  И  ДА ПРЕГЛЕДАМ  ЧАСОВНИКА  ПРЕДИ  ДА  ПЛАТЯ  НА  КУРИЕРА?

Да разбира се! За Ваше спокойствие ние от natureus.bg винаги изпращаме поръчаните от Вас артикули с опция "Тест и преглед" преди плащане. Това означава, че имате правото в присъствието на куриера да отворите пратката, да разгледате и тествате часовника и да се уверите, че е окомплектован със всичко необходимо.

?
КАК  СА  ОКОМПЛЕКТОВАНИ  ЧАСОВНИЦИТЕ? ПОДХОДЯЩИ  ЛИ  СА  ЗА  ПОДАРЪК?

Всички часовници пристигат при Вас в оригинална, брандирана еко торбичка WeWOOD, придружени от книжка с инструкции и международна гаранция.

В случай, че желаете ние можем допълнително да опаковаме часовника в подаръчна хартия или чантичка и да прикрепим картичка с послание, изпратено ни от Вас! 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас